از اعلام اسامی قهرمانان قرآن دانش آموزی تا امضای طومار

خبرگزاری شبستان: سی و دومین مسابقات دانش آموزی در مشهد مقدس برگزار شد و هزار دانش آموز برای حمایت از مردم غزه طوماری را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، قهرمان قهرمانان مسابقات قرآنی در بخش پژوهش که در شهر مقدس مشهد برگزار شده بود، اعلام شد.

 

زینب احمدی در بخش تفسیر قرآن از استان مرکزی، نجمه فقیه در بخش صحیفه سجادیه از استان اصفهان، زینب زرگری در بخش نهج البلاغه از استان خراسان، زهرا سادات سعیدی حسینی در بخش احکام از استان قم و فائزه دشتی زاد در بخش انشای نماز از استان یزد به عنوان برگزیدگان سی و دومین دوره مسابقات قرآنی دانش آموزی در بخش پژوهش اعلام شدند.

 

همچنین، طوماری برای حمایت از مردم غزه، دانش آموزان قرآنی امضا کردند که مضمون این طومار به شرح ذیل است: اسباب بازی های کودکان غزه حالا بوی خاکستر و خون می دهد، غیرت پدرها و مهربانی مادرها پیچیده در اشک و ماتم است اما بدانید بزودی این خون هایی که به بهانه مقاومت فرو می ریزد پایه های استبداد اسراییل و آمریکا را نابود خواهد کرد.

 

بر اساس گزارش شبستان، محمدرضا مصیب زاده، مدیر کل قرآن و عترت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: مسابقات قرآنی پنجمین سال است که برگزار می شود و استان های فارس، همدان، اردبیل، تهران و زنجان پنج استان میزبان آینده هستند.

 

وی افزود: مجموعا 990 هزار نفر در هر دوره از دانش آموزان دختر و پسر در مسابقات قرآنی شرکت کرده اند که 33 داور خواهر و 36 داور برادر داشت. همچنین 9 رشته همزمان در 15 استان برگزار شد.

 

به گفته وی، در هر دوره از مسابقات 150 نفر به عنوان برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم در مسابقات اعلام می شوند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 392626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha