جوان فریبی، جوان هراسی و جوان غافلی در دولت تدبیر و امید وجود ندارد

خبرگزاری شبستان: معاون امور ساماندهی وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت تدبیر و امید جوان غافلی، جوان هراسی و جوان فریبی وجود نخواهد داشت بلکه ما به جوانان باور داریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، محمد گلزاری، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان در اولین گردهمایی سازمان های مردم نهاد جوانان در دولت تدبیر و امید گفت: دیداری با مسئول صندوق جمعیت سازمان ملل داشتم و در آن دیدار با تاکید بر نگاه فرهنگ اسلامی و ایرانی به جوانان گفتم از دیرباز جوانان در فرهنگ غنی ایرانی جایگاه ویژه ای داشتند.

 

وی افزود: نگاه به جوانان در یک جامعه ای که دین ناب محمدی نیست دارای چند نکته منفی می شود، یک جوان غافلی که در جوانان دیده نمی شود جوان هراسی و جوان فریبی است که ما در گذشته این نگاه را نسبت به جوانان در کشور را هم شاهد بودیم.

 

گلزاری ادامه داد: آیین نامه مربوط به سازمان های مردم نهاد در دولت گذشته دارای دست اندازهایی بود که این دولت مشکل آیین نامه را حل کرده است و جوان غافلی، جوان فریبی و جوان هراسی در دولت تدبیر و امید وجود ندارد بلکه جوان باوری را در اجرای سیاست ها در دستور کار داریم.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از سیاست های ما تدوین برنامه های اوقات فراغت است که پرتال اوقات فراغت را بازنگری خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه در مسئله ازدواج فعالیت های زیادی را انجام داده ایم، تصریح کرد: در دولت گذشته بیش از 200 صفحه مصاحبه دعوایی با نظام روانشناسی وجود داشت که این دعواها در این دولت دیگر نیست و قرار است سند ازدواج را معاونت امور ساماندهی جوانان تدوین کند و همین طور تهیه برنامه های مراکز مشاوره و آموزشی به ما داده شده است و در کارگروه های تخصصی پیگیری می کنیم.

 

وی یکی دیگر از فعالیت های مهم این معاونت را برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: تفکیک جوانان از ورزش مسئله اصلی ما نیست.

 

وی با اشاره به حل مشکلات وام ازدواج اظهار کرد: وام ازدواج از دی ماه سال 92 تا یک ماه پیش با چالش هایی روبرو بوده است و دولت اعتبار نداشت اما با پیگیری های وزیر پیش از ماه رمضان گره هایی از مشکلات وام ازدواج گشایش یافت.

 

وی از راه اندازی صندوق ملی خیرین ازدواج خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه های ما تشکیل مجلس ملی جوانان است که با فعالان ان جی اوها 10 جلسه کارشناسی در این زمینه داشته ایم و امیدواریم پس از تصویب وزیر در شورای عالی جوانان مطرح شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 392679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha