راهیابی یک اثر از حوزه هنری استان مرکزی به جشنواره فیلم مقاومت

خبرگزاری شبستان: انیمیشن "جزیره" ساخته حسن ساروقی، تولیدی از حوزه هنری استان به سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت راه یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، انیمیشن "جزیره" تولیدی است از واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان مرکزی که به مسئله بیداری اسلامی در کشورهای منطقه می پردازد و محبوبه بادرستانی، سعید ساروقی و خدیجه بادرستانی از جمله عواملی هستند که در ساخت آن همکاری کرده اند.


جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی به منظور تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی، مقاومت و بیداری اسلامی، مقابله با استکبار جهانی، تروریسم و صهیونیسم بین الملل برگزار می شود.


موضوعات این جشنواره ارایه تصویری روشنگرانه از جنایات آمریکا و صهیونیسم در جهان، افشای نقش آمریکا و صهیونیزم در تفرقه‌افکنی و جنایات گروه‌های تکفیری، نقش بیداری اسلامی در منطقه و جهان و نقش مردم غزه، لبنان و سوریه در مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی است.


همچنین جشنواره مذکور در بخش های سینمای ایران و سینمای بین الملل همزمان با هفته دفاع مقدس در تهران برگزار می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 392803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha