هفته اول شهریور کارت اعتباری جهیزیه نهایی می شود

خبرگزاری شبستان: معاون امور ساماندهی جوانان گفت: هفته اول شهریور ارایه کارت اعتباری جهیزیه نهایی می شود. <BR> <BR>

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، محمود گلزاری، معاون امور ساماندهی در امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان درباره برنامه های این معاونت درباره آسیب های اجتماعی گفت: 10 آسیب در اولویت قرار گرفته و برای آنان برنامه ریزی شده است که 20 جلسه درباره آسیب های اجتماعی برگزار شده است.

وی افزود: اعتیاد، طلاق، آسیب های دنیای مجازی و خشونت در اولویت های بررسی است و ما با شهرداری تهران، وزارت بهداشت وارد بحث شده ایم تا در این رابطه برنامه ریزی صورت گیرد و به طور اختصاصی درباره طلاق، خشونت و دنیای مجازی کار خواهیم کرد و حوزه اعتیاد را از طریق ان جی اوها فعال می کنیم.

گلزاری درباره کارت اعتباری جهیزیه اظهار کرد: جزییات کارت اعتباری جهیزیه هفته اول شهریور اعلام می شود چرا که اول شهریور جلسه را با شرکت های معتبر صنعتی و با همکاری بانک ها برگزار خواهیم کرد و نحوه عملیاتی آن را اعلام می کنیم.

وی افزود: شرکت های معتبر صنعتی داخلی که لوازم خانگی را تولید می کنند و با همکاری بانک ها کارت اعتباری کالا به مبلغ 10 میلیون تومان داده می شود که دارای تخفیف است.

گلزاری در پاسخ به خبرنگار شبستان درباره سود کارت جهیزیه اظهار کرد: بانک سود 16 درصدی را در نظر گرفته اند اما امیدواریم در جلسات آینده بتوانیم کاهش دهیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 392861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha