استان کرمان میزبان شهید گمنام می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) استان کرمان برای چندمین دور متوالی میزبان شهدای گمنام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام)70 شهید گمنام در 38 نقطه از کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

 

پیکرهای پاک و نورانی 82 شهید دفاع مقدس در ایام شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) در 22 استان و 38 نقطه از کشور به خاک سپرده خواهند شد که از این بین 70 شهید، گمنام و مربوط به عملیات های آفندی سال67، تک دشمن سال 67، خیبر، کربلای 5 و والفجر8 هستند و مشخصات 12 شهید بزرگوار شناسایی شده متعاقبا اعلام می شود.


بر اساس این گزارش، استان شهید پرور کرمان نیز میزبان سه تن از 70 شهید گمنام است که در شهر بروات از توابع شهرستان بم و شهر زنگی آباد از توابع شهرستان کرمان تدفین می شوند.

 

استان های "اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان" استان های 22 گانه فوق الذکر هستند.

 

گفتنی است، قرار است مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در اوایل هفته آینده طی نشست خبری، جزئیات شهدای گمنامی که استان کرمان مفتخر به میزبانی آنان می شود را اعلام کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 393313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha