افزایش 2 و نیم برابری شرکت کنندگان در جشنواره کشوری روح خدا

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از افزایش 2 و نیم برابری تعداد شرکت کنندگان در دومین جشنواره کشوری روح خدا خبر داد.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به استقبال چشمگیر از دومین دوره جشنواره کشوری روح خدا به خبرنگار شبستان در یزد گفت: تعداد شرکت کنندگان در دومین دوره جشنواره کشوری روح خدا نسبت به دوره قبل 2 و نیم برابر رشد داشته است.


وی با اشاره به شرکت 660 اثر در اولین جشنواره کشوری روح خدا افزود: دومین دوره این جشنواره با رشد کمی بسیارخوبی ار نظر تعداد آثار مواجه شد به طوری که یک هزار و 720 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.


رستگاری با بیان اینکه دومین جشنواره کشوری روح خدا در 11 بخش برگزار می شود اظهار داشت: هر سال بخشی به نام بخش ویژه جشنواره و با موضوع عنوان نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال در آثار و اندیشه های امام خمینی (ره) به بخش های جشنواره اضافه می شود.


وی بیشترین تعداد شرکت کننده در دومین جشنواره کشوری روح خدا را مربوط به بخش مسابقه کتابخوانی از شرح دعای سحر امام خمینی (ره) دانست و گفت: بیش از سم هزار و 220 نفر در این بخش از جشنواره شرکت کرده اند در حالیکه در دوره قبل شاهد حضور 420 شرکت کننده بودیم.


رستگاری تصریح کرد: بخش های شعر و سرود، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، مسابقه پیامکی و ویژه نیز توانسته اند بیشترین رشد را از نظر تعداد شرکت کننده به خود اختصاص دهند.


وی افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در این جشنواره مربوط به استان یزد می باشد و پس از آن استان های اردبیل، فارس و اصفهان در رتبه های بعدی قرار دارند.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با بیان اینکه آثار ارسالی اکنون در مرحله داوری قرار دارد گفت: اسامی منتخبین جشنواره 31 مرداد همزمان با روز جهانی مسجد اعلام می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 393316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha