حملات رژیم صهیونیستی در روند پیروزی فلسطین نقش راهبردی دارد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه چهارباغ در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی نماز جمعه گفت: حملات رژیم صهیونیستی در روند پیروزی فلسطین نقش راهبردی داشت و بر اقتدار ملت مظلوم غزه افزود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی، امام جمعه بخش چهارباغ در ساوجبلاغ در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ اظهار کرد: دستاوردها و ابعاد پیروزی مقاومت در جنگ اخیر غزه نسبت به جنگ‏های پیشین (22 روزه و 8 روزه) بسیار عمیق‏تر و گسترده‏تر بوده است.

 

به گفته امام جمعه چهارباغ؛ این جنگ درآینده‏ی فلسطین تأثیراتی عمیق و راهبردی دارد و در مقابل شکست مفتضحانه‏ی رژیم صهیونیستی در این جنگ، دومینوی اضمحلال و فروپاشی این رژیم را به دنبال خواهد داشت.

 

محمدی مردم و مقاومت اسلامی فلسطین را می‏توان مظلوم مقتدر دانست، و مطرح کرد: این جنگ درآینده‏ی فلسطین تأثیراتی عمیق و راهبردی دارد و در مقابل شکست مفتضحانه‏ی رژیم صهیونیستی در این جنگ، دومینوی اضمحلال و فروپاشی این رژیم را به دنبال خواهد داشت.

 

محمدی اظهار کرد: مردم و مقاومت اسلامی فلسطین را می‏توان مظلوم مقتدر دانست، به‏نحوی که هرچند رژیم صهیونیستی در مواجهه با این مردم از هیچ جنایتی فروگذار نمی‏کند، اما فلسطینیان با الگوگیری از انقلاب اسلامی، توانسته‏اند از رهگذر مقاومت اسلامی به اقتداری دست یابند که تا حدودی از منافع و حقوق خود دفاع کنند.

 

امام جمعه چهارباغ افزود: آزادگان، صلابت فولاد را با لطافت روح در هم آمیختند و از این رو آزاده نامیده شده‏ اند که در عین تسلط ظاهری ‏دشمن بر آن‏ها، هوای نفس و لذات دنیوی بر آن‏ها غلبه نکرده بود، از یاد خدا غافل نشده بودند و اسیر خواهش ‏ های جسم فانی نبودند.

 

حجت الاسلام محمدی با پیشنهاد ارزنده جمهوری اسلامی ایران دراجلاس سی‏ ام وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی مبنی بر اعلام روز جهانی مساجد آن را یکی از نقاط محوری اعلام وحدت مسلمانان جهان خواند.

 

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به ‏دنبال ایجاد شکاف و اختلاف بر سر تشکیل دولت جدید عراق و مخالفت برخی گروه ها با نخست وزیری ‏نوری المالکی، بالاخره رئیس‏جمهوری‏ عراق پس از مدت‏ها کشمکش، حیدر العبادی، معاون 62 ساله رئیس پارلمان را مأمور تشکیل دولت جدید و تصدی نخست وزیری این کشورکرد.

 

وی در پایان با اشاره به وضعیت بحرانی کشور عراق خاطرنشان کرد: کشور عراق امروز به‏ شدت نیازمند تشکیل هرچه سریع‏تر دولت در جهت تأمین امنیت و مایحتاج عمومی مردم است، بنابراین نباید اختلافات سیاسی و حزبی مانع این مهم شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 393570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha