مردم کرج با هدف حمایت مردم غزه راهپیمایی کردند

خبرگزاری شبستان: مردم مومن و ولایتمدار شهر کرج ظهر امروز جمعه 24 مرداد، پس از اقامه نماز جمعه با هدف همدردی با مردم مقاوم و بی‌پناه غزه و محکومیت نسل‌کشی و قتل‌عام عمومی غیر نظامیان بی‌‌گناه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مردم مومن و ولایتمدار شهر کرج ظهر امروز جمعه 24 مرداد، پس از اقامه نماز جمعه با هدف همدردی با مردم مقاوم و بی‌پناه غزه و محکومیت نسل‌کشی و قتل‌عام عمومی غیر نظامیان بی‌‌گناه راهپیمایی کردند و با سردادن فریاد مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه و کودک کشی و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین اعلام کردند.

 

آنان با حمل پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از مردم غزه اعلام حمایت کردند.

 

در این راهپیمایی که پیرو جوان، زن و مرد و کودک و نوجوان حضور داشتند از مقابل مصلای امام خمینی(ره) به سمت خیابان مهدیه تا میدان شهداء حرکت کرده و با شعار مرگ بر اسرائیل، اسرائیل کودک کش محکوم باید گردد، خواستار پایان این جنایات و فعالیت مجامع بین المللی در این رابطه شدند.

 

این راهپیمایی نمادی از همبستگی و اعلام همدردی ملت ایران و مردم استان البرز با ملت مسلمان و بی دفاع غزه و فلسطین اشغالی بود.

 

کشتار بی رحمانه و بی شرمانه علیه آورگان بی دفاع و مردم بی پناه و مظلوم غزه، نشان از ترس و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی مردم بی دفاع و بی پناه غزه است.

 

راهپیمایان با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، سکوت سازمان ها و نهادهای بین المللی در مقابل جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

راهپیمایان در کرج از سران کشورهای اسلامی منطقه خواستند در محکومیت اعمال نژاد پرستانه اسرائیل هر چه سریعتر اعلام موضع کنند.

 

آنان با سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد استکباری انزجار خود را از حمایت مغرضانه دنیای غرب از رژیم نژاد پرست اسرائیل اعلام کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 393572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha