مقاومت در غزه دفاع از حریم انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مرزهای ایران گسترش یافته است، گفت: مقاومت در عراق و غزه دفاع از حریم انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران صبح امروز (25مرداد) در دهمین همایش سراسری بسیج فرهنگیان کشور اظهار کرد: روحیه بسیجی موجب بومی شدن دانش هسته ای در کشور شد.


وی به تاکید مقام معظم رهبری دررابطه با مسئله فرهنگ اشاره کرد و گفت: بسیجیان نقش ویژه ای در مسئله فرهنگ و مقابله با تهاجم فرهنگی و سیاسی ایفا می کنند.


امام جمعه موقت تهران به مقاومت مردم غزه و عراق در مقابله با استکبار اشاره کرد و افزود: امروز مرزهای ایران گسترش یافته است و ترویج مقاومت در جبهه عراق و غزه به عهده ما است چرا که مقاومت در عراق و غزه دفاع از حریم انقلاب اسلامی ایران است.


وی ادامه داد: کشور نه تنها به غزه و عراق کمک می کند بلکه در نبرد با استکبار شرکت دارد و جبهه خود را به این مناطق کشانده است.


امام جمعه موقت تهران به فتنه 88 اشاره کرد و بیان داشت: افرادی که دراین فتنه یار و همراه انقلاب بودند پیروز میدان بودند چرا که این افراد برای به کرسی نشاندن فتنه گران و برای کسب قدرت و شهرت پا به عرصه دفاع از انقلاب در فتنه 88 نگذاشته بودند.


وی در همین زمینه با تاکید براینکه درفتنه 88 برخی در مقابل انقلاب و نظام قرار گرفتند، خاطر نشان کرد: در این فتنه بسیاری از افرادی که در انقلاب دارای نقش بودند در این امتحان شکست خوردند.


وی با بیان اینکه نباید براساس ارزش های سیاسی و فرهنگی غرب پیش رویم، اذعان داشت: برخی افراد مسئول بدانند اگر امروز به عنوان مسئول خدمتگزار مردم هستند و داری جایگاه حقوقی هستید به برکت خون شهدا است چرا که برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است.


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه افرادی از جان خود برای انقلاب گذشتند، افزود: افراد بدانند خون های ریخته شده در راه انقلاب برای بازی سیاسی و رسیدن به جایگاه های بالای سیاسی نیست بلکه برای تناور شدن درخت ولایت و ماندگاری انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در محاصره دشمن به سر می برد و این محاصره امتحانی از جانب پروردگار است، خطاب به مدیران و اعضای شورای سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: این امتحان مانند امتحانی نسیت که شما ازدانش آموزان می‌گیرد چرا که خداوند انسان ها را در شرایط مختلف اجتماعی و فردی مورد امتحان قرار می دهد.


وی تصریح کرد: باید تمام حواس خود را به امتحان الهی معطوف کرد چرا که امتحانات الهی ارزش انسان‌ها را مشخص می‌کند.


بنابراین گزارش؛ دهمین همایش سراسری بسیج فرهنگیان کشور از 25 تا31مرداد با حضور بیش از 850 نفر از مدیران و اعضای شورای سازمان بسیج فرهنگیان کشور در مشهد برگزار می شود.


این همایش برای ارتقای سطح علمی و معرفتی و مباحث بصیرتی و مهارتی مدیران در استان‌های کشورو بیان ضرورت‌های مدیریتی و ارتقای سطح مهارت در بسیج فرهنگیان و تبادل تجربه بین مدیران کشور در مشهد در حال برگزاری است.


در این همایش 9 روزه سردار محمدرضا نقدی و آیت الله علم الهدی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.


گفتنی است، در این مراسم لوح یادبودی به خانواده شهید خداکرم رجب‌پور به عنوان شهید شاخص سال 93از سوی سردار نقدی اعطا شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 393774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha