32هزار نفر در اردوهای جهادی در استان سمنان شرکت کردند

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از شرکت ۳۲ هزار نفر در اردوهای جهادی دراین استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، جبار دوست‌محمدیان امروز(25 مرداد) در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های مشترک در حوزه اقتصاد مقاومتی از شرکت 32 هزار نفر در اردوهای جهادی در استان سمنان در سال جاری خبر وگفت: امسال از طریق برگزاری اردوهای جهادی در بخش‌های مختلف، حدود 32 هزار نفر با حجم 110 هزار نفر روز از این ظرفیت در مناطق مختلف استان استفاده خواهد شد.

 

دوست‌محمدیان افزود: اولویت کار در حوزه بسیج سازندگی، بخش کشاورزی و فعالیت‌های این حوزه با توجه به اهمیت موضوع است.


رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان هم گفت: در هر کار و اجرای طرح، اصل مهم نیروی انسانی است که در حوزه بسیج ظرفیت خوبی از این حیث وجود دارد.


مرتضی دهرویه افزود: در بسیج مهندسین با سابقه فعالیت حدود ده ساله، بخش کشاورزی دارای اهمیت است و اولویت‌ها از دید ما در این حوزه همان اولویت سازمان جهاد کشاورزی است.


وی بیان کرد: با تشکیل کانون بسیج مهندسین در شهرستان‌ها، برای تجهیز آنها نیز برنامه‌ریزی می‌شود.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز گفت: در طرح بسیج همگام با کشاورز، 100 پایگاه و عرصه کشاورزی پایه و اساس کار است.


سیدمجید موسوی افزود: با پایش و بررسی نقاط قوت و ضعف یک ساله طرح با همکاری سازمان بسیج مهندسین به دنبال روان‌سازی فعالیت‌ها و اثربخشی بهتر طرح هستیم.


وی بیان کرد: در حوزه طرح‌های اقتصاد مقاومتی، نیازمند اجرای چند طرح شاخص در حوزه کشاورزی به ویژه در مجتمع‌های تولیدی، تشکیل شرکت‌های تعاونی تکمیل‌کننده طرح از تولید تا بازاررسانی هستیم و هر طرح پیشنهادی برای موقعیت باید دارای این چرخه کامل باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 393812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha