آغاز دوره تربیت معلم آموزش عمومی قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: مدیر موسسه قرآنی اصحاب الثقلین اراک از آغاز دوره تربیت معلم آموزش عمومی قرآن کریم در نیمه دوم شهریور ماه جاری خبر داد.

پیمان عین القضاتی، مدیر موسسه اصحاب الثقلین اراک، با اشاره به آغاز ثبت نام دوره تربیت معلم آموزش عمومی قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ثبت نام این دوره آموزشی از هم اکنون آغاز شده و تا دهم شهریور ماه جاری ادامه دارد.


وی با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می تواند تا مهلت اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند، افزود: این دوره آموزشی از نیمه دوم شهریور ماه آغاز و به مدت یک سال ادامه دارد.


عین القضاتی اظهار کرد: این دوره یک ساله در چهار ترم سه ماهه برگزار می شود که در هر ترم حداقل 8 واحد آموزشی تدریس می شود.


وی با اشاره به اینکه در پایان شرکت کنندگان جمعا 35 واحد را آموزش دیده و در آزمون شرکت می کنند، ادامه داد: افرادی که حد نمره قبولی دریافت کنند گواهینامه معتبر پایان دوره را دریافت می کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت کنند گان در این دوره آموزش های لازم را با حضور اساتید برجسته و مطرح کشوری فرا می گیرند.

 

عین القضاتی بیان کرد: شرایط سنی برای شرکت در این دوره از 22 تا 35 سال است و افراد باید مدرک کارشناسی و یا تحصیلات حوزوی داشته باشند.


مدیر موسسه اصحاب الثقلین اراک گفت: آشنایی با مبانی و روش های انس با قرآن کریم، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، آموزش تدبر در قرآن کریم، آشنایی با فنون عمومی و تخصصی معلمی، مهارت تدریس در روخوانی و روانشناسی یادگیری از جمله مهمترین مباحثی است که در این دوره اموزشی تدریس می شود.


وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را پرورش معلمان قرآنی و ترویج فرهنگ و معارف این کتاب نورانی در جامعه دانست.


پایان پیام/

کد خبر 394145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha