فعالیت 350 کانون فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در بحث غنی سازی اوقات فراغ

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 350 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان با برپایی پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال فعالیت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته (28 مرداد) در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت و دوره آموزشی مدیریت فرهنگی مدیران شهرستان دنا، از حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان تشکر کرد.
حجت الاسلام قاسمی گفت: امروز همزمان دو اتفاق خوب افتاد، یکی دوره مدیریت آموزشی و فرهنگی ویژه مدیران کانون های فرهنگی شهرستان دنا که در این دوره یک روزه مباحث مربوط به برنامه های فرهنگی و هنری و نقاط ضعف و مثبت حوزه کانون ها و واکاوی در این زمینه صورت گرفت.
وی دومین اتفاق را حضور مدیران کانون های معین به عنوان ناظران طرح اوقات فراغت در این جلسه عنوان و افزود: ناظران در کانون های معین نقش مفید و ارزنده ای در پیشبرد اهداف و برنامه های اوقات فراغت امسال ایفا کردند.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حدود 350 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان با برپایی پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال فعالیت کردند.
قاسمی ادامه داد: از این تعداد برای نظارت بر هر 10 کانون، کانونی تحت عنوان معین تعریف شد که این کانون وظیفه داشت در سه مرحله به هر پایگاه سرکشی و وضعیت کلاس ها، کمبودها و برنامه های اجرایی کانون در طرح اوقات فراغت را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی یکی از مزایایی این طرح را حضور به موقع ناظر کانون معین در کانون ها و ارتباط مستقیم با ناظر معین شهرستانی و استان دانست.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که اوقات فراغت همواره به عنوان دغدغه در مقاطع مختلفی برای بشر مطرح بود، گفت: امروز اوقات فراغت یکی از اولویت ‏های دینی و تربیتی است.
پایان پیام/
 

کد خبر 395019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha