اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت در بوستان های شهر تبریز

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت در سطح بوستان های این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، داود هوشنگ روشنک، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، امروز(29 مرداد) در جلسه شورای هماهنگی جشن های رضوی بزرگداشت دهه کرامت که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با تشریح برنامه های شهرداری در دهه کرامت تصریح کرد: برنامه های دهه کرامت در بوستان های سطح شهر تبریز از 5 شهریورماه آغاز می شود که تمام جغرافیای شهر تبریز را پوشش می دهد.


روشنک تاکید کرد: تعداد 18 برنامه ویژه دهه کرامت توسط شهرداری تبریز پیش بینی شده که در سطح بوستان ها، فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری شهرداری تبریز اجرا می شود.


وی از برگزاری برنامه هایی ویژه بانوان در بوستان های بانوی مهر، امیرکبیر و ارم خبر داد و تاکید کرد: سه برنامه ویژه بانوان برگزار خواهد شد که از جمله آن ها برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی و اجرای برنامه در فضاهای عمومی است که در این سه بوستان ویژه بانوان اجرا می شود.


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز عنوان کرد: پیش بینی می کنیم یکصد هزار نفر از شهروندان تبریزی با برنامه های دهه کرامت همراه شوند.


روشنک همچنین اظهار داشت: ویژه برنامه هایی نیز در روستاهای کرکج و زرنق منطقه های 5 و 9 شهرداری اجرا می شود.


وی در پایان گفت: برنامه های دهه کرامت شهرداری تبریز با شعار «طرح نشاط اجتماعی و معنویت انسانی» برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 395170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha