عزت و اقتدار ملت ما ثمره خون شهداست

خبرگزاری شبستان: امام جمعه علی آبادکتول عزت و اقتدار ملت را ثمره خون شهدا دانست وگفت: هیچ ملتی نمی تواند شهامت ملت ما را داشته باشد زیرا در آموزه های دینی آموخته ایم که مرگ با عزت بهتر از زندگی کردن با ذلت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از علی آباد کتول، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی، امام جمعه شهرستان علی آباد کتول، شب گذشته (31 مرداد) در مراسم یادواره هشت شهید به خون خفته روستای کردآباد، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز همواره باید در فضاى جامعه زنده و ماندگار باشد.


وی افزود: شهدا مایه عزت و سربلندی این نظام مقدسند و آرامش و آسایش امروز ملت ما مرهون خون پاک شهداست.


حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار ملت ما ثمره خون شهدا است، خاطر نشان کرد: هیچ ملتی نمی تواند شهامت ملت ما را داشته باشد زیرا ما در آموزه های دینی مان آموخته ایم که مرگ با عزت بهتر از زندگی کردن با ذلت است.


حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: اگر این قطره آب بخواهد زنده بماند باید به اقیانوس برسد تا خشک نشود و حیات بخش بماند.


وی با تاکید بر اینکه ملت ما از مرگ با عزت هراسی ندارد، خاطر نشان کرد: امروز دنیا این مسئله را می داند که ملت ما زیر بار ذلت نخواهد رفت، زیرا از زمان مبارزه با رژیم ستم شاهی تا دوران هشت سال دفاع مقدس زن و مرد ما بدون هراس با دست خالی و ایمان قوی جلوی گلوله های دشمنان ایستادند و به پیروزی و عزت امروز رسیدند.


حجت الاسلام موسوی در ادامه افزود: امروز بر همه آشکار است که این ملت عظیم و ولایت مدار با قدرت ایمانشان، شهادت در راه خدا و جان سپردن با عزت را افتخار بزرگ می دانند.


وی همچنین گفت: تا زمانی که این روحیه در امت ما وجود دارد پابرجا باشد، ما از مکر و حیله دشمنان هیچ هراسی نداریم.


امام جمعه علی آباد کتول تاکید کرد: مردم ما به خصوص نسل جوان ما باید در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان، همواره به هوش باشند و با هوشیاری و همدلی با هم، با حفظ هرچه بیشتر ارزشهای انقلاب اسلامی و نظام، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: خالی نگذاشتن مساجد، زنده نگه داشتن یاد شهدای عزیز که مایه برکت نظام و انقلابند همراه با تقویت عقاید دینی و معنوی موجب نا امیدی دشمنان و ترس و اضطراب استکبار جهانی خواهد شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 395771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha