معرفی داوران جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی داوران جشنواره سراسری عکس رضوی را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی محرمی گفت: "سیدعباس میرهاشمی"، "سعید فلاح‌فر"، "علیرضا کریمی‌صارمی"، "بهزاد پروین‌قدس" و "نادر فاروغی" به عنوان داوران جشنواره سراسری عکس رضوی که در تبریز برگزار می‌شود انتخاب شده و کار داوری آثار را آغاز کردند.

 

وی افزود: پنجمین دور این جشنواره از برنامه‌های دوازدهمین جشنواره‌ امام رضا (علیه السلام) با گستره‌ سراسری در تبریز برگزار می‌شود.

 

محرمی گفت: این جشنواره همزمان با میلاد باسعادت عالم آل محمد(صل الله علیه و آله و سلم)حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و همزمان با دهه کرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا(علیه السلام) برگزار می‌شود.

 

جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی،‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(علیه السلام)، دبیرخانه نمایندگی بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(علیه السلام) در استان آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان،‌انجمن عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز برگزار می شود.

 

آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره دوازدهم شهریورماه جاری در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز واقع در اول سربالایی ولیعصر برپا می‌گردد.


پایان پیام/

 

کد خبر 395839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha