افتتاح و کلنگ زنی 6پروژه با اعتبار 10 میلیارد ریالی در فاضل آباد

خبرگزاری شبستان: شهردار فاضل آباد گفت: 6 پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال در هفته دولت در فاضل آباد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

محسن سمیعی، شهردار فاضل آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در علی آباد کتول، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید و هفته دولت اظهار داشت: این دو شهید والامقام بهترین الگوی خدمت رسانی به مردم هستند که مسئولان ما همواره باید کردار و منش این شهدای گرانقدر را مد نظر داشته باشند.


وی افزود: هفته دولت، فرصت مناسبی است برای دستگاه های اجرایی تا بخشی از خدمات ارائه شده به مردم را در قالب تبیین و تشریح اقدامات نظام مقدس، به عموم مردم اطلاع رسانی کنند.


سمیعی خاطر نشان کرد: آگاه سازی مردم از خدمات ارائه شده نه از باب منت نهادن بلکه باید در جهت آگاه سازی آنها باشد.


شهردار فاضل آباد گفت: در ایام هفته دولت، بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی همچون احداث دیواره رودخانه کفشگیری (محمدآباد) به طول 300 متر، احداث بلوار ورودی غربی و شرقی شهر به طول یک هزار متر، بازسازی و تجهیز پارک های سطح شهر، احداث جدول معابر شهری، پیاده روسازی و آسفالت ورودی غربی شهردر جهت بهبود عبور و مرور شهری برنامه های پیش بینی شده شهرداری فاضل آباد است که در دستور کار قرار گرفته است.
 

وی تصریح کرد: هزینه این طرح ها بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد شده است که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین می شود و تا پایان سال 93 به بهره برداری خواهند رسید.
 

سمیعی همچنین، برگزاری جلسات هم اندیشی با مردم درسطح محلات، نشست‌های خبری و مطبوعاتی، ارائه گزارش عملکرد در بخش های مختلف عمرانی و فرهنگی، حضور در منزل شهدا، جانبازان و آزادگان کارمند را از جمله برنامه‌های هفته دولت دراین شهرداری برشمرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 395920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha