تئاتر کشور در دوران شکوفایی قرار دارد

خبرگزاری شبستان: داور بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که تئاتر بر همه چیز حتی ادبیات تاثیر می ‌گذارد، افزود: تئاتر کشور در دوران شکوفایی خوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محسن قصابیان، داور بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته (3شهریور) در حاشیه اجرای نمایش "سنگ‌ها به ستون ایستاده‌ اند" در جمع خبرنگاران، کهگیلویه و بویراحمد را دارای ویژگی بارزی عنوان کرد و گفت: در 15 سال قبل کارهای نمایشنامه ‌ای در این استان متاثر از حسین پناهی بوده و الان نیز رنگ و بوی خاصی گرفته که هر کاری در نوع خود محترم است. 

قصابیان با بیان این که برگزاری جشنواره تئاتر فجر در کهگیلویه و بویراحمد به خوبی در حال اجرا استٰ افزود: سال‌ های بسیار دور برای کار داوری به مرکز این استان آمده و ازنزدیک با کارها و نمایش های این استان تا حدودی آشنایی دارم.

 وی به کارهای نمایشی هنرمندان یاسوج در جشنواره منطقه ‌ای بوشهر اشاره کرد وبیان داشت: این جشنواره به 10 الی 15 سال پیش برمی ‌گردد که نشان از وجود نیروهای خوب و زبده این استان داشت.

 این داور کشوری وجود هنرمندان تئاتر کهگیلویه و بویراحمد از جمله آقایان یونسی و پشت ‌کوهی را از خوبان تئاتر کشور عنوان کرد و اظهار داشت: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در سطح خوبی تئاتر خود را اجرا می‌ کنند.

قصابیان با بیان این که تئاتر بر همه چیز حتی ادبیات تاثیر می ‌گذارد، گفت: تئاتر کشور در دوران شکوفایی خوبی است که می ‌توان نتیجه آن را در تلویزیون و سینما مشاهده کرد. 

پایان پیام/

 

کد خبر 396597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha