شهرستان سمنان میزبان خادمان حرم رضوی می شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان سمنان گفت:این شهرستان در دهه کرامت میزبان خادمان حرم رضوی می شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حسن سعدالدین درجلسه هماهنگي برگزاري جشن هاي رضوي در دهه كرامت در فرمانداري گفت:شهرستان سمنان در دهه كرامت ، ميزبان خادمان آستان قدس رضوی خواهد بود.

سعدالدین گفت: دهه كرامت بهترين فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی درسطح شهرستان سمنان است.

وی با اشاره به اینکه این دهه که باولادت حضرت معصومه (س)آغاز و با ولادت حضرت امام رضا (ع) ختم می شود به یک جریان فرهنگی معنوی روبه رشددر کشور تبدیل شده اظهار داشت: دردهه كرامت برگزاري جشن زیر سایه خورشید، اجرای مسابقات فرهنگي ، ورزشي وجشن هاي ويژه بانوان و عموم مردم از سوي دستگاه هاي فرهنگي و اجتماعي پيش بيني شده كه مردم ولايتمدار شهرستان مي توانند از اين برنامه ها بهره مند شوند.

مسئول ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان سمنان ومسئول برگزاری جشن های زیر سایه خورشید دراستان سمنان در این جلسه با اشاره به این موضوع که كانون فرهنگي والفجرمسجد المهدی سمنان نماينده آستان قدس رضوي در اجراي برنامه حضور خادمان در شهرستان است گفت :حضور خادمان بارگاه رضوي در تاريخ 12 به مدت پنج روز است.

حجت الاسلام حسنعلی عربی افزود:جشنهای زیر سایه خورشید درسمنان مانندسال گذشته با اجرای مراسم استقبال از میدان امام رضا تا امامزاده علی ابن جعفر (ع) امامزاده یحیی (ع)و گلزار شهدا و مراسم مولودي خواني ، احتزار پرچم متبرك بارگاه امام رضا و كرامت گوي خادمان و برگزاری دیدار مردم با خادمان در سالن حسینیه نیروی انتظامی ، فضايي معنوي در شهرستان است.

بازديد و عيادت از بيماران و توزيع هداياي متبرك امام رضا (ع) ، بازديد از خانواده شهدا ، حضور در جشن هاي سطح شهر ازدیگر برنامه هاي خادمان رضوي خواهد بود.

 در این جلسه مقرر شد با تدوین تقویم برنامه های ادارات در دهه کرامت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با هماهنگی صداو سیما وااصحاب مطبوعات اطلاع رسانی لازم را به عموم مردم بعمل آورد

پایان پیام/

کد خبر 396751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha