گرسنگی فلسطینی ها، جنایت جدید صهیونیستها

فلسطین و نوار غزه در حصر رژیم صهیونیستی اکنون در گرسنگی به سر می برد و زنان و مردان بی پول در بازارهای خالی از مواد غذایی سرگردان لقمه ای نان برای کودکانشان هستند.

خبرگزاری شبستان، گیشا، سازمان حقوق انسانی صهیونیستی مدارکی را منتشر کرد که براساس آن گرسنه نگه داشتن مردم فلسطین سیاست بی چون و چرای صهیونیستی است.

همواره این سوال مطرح است که چرا که خبرنگاران شبکه های تلویزیونی و خبرگزاری ها از افشای برخی وجوه جنایات صهیونیستی امتناع می کنند. مخصوصاً شبکه بی بی سی که در انتشار خبرهای مربوط به رژیم صهیونیستی بسیار محتاط است و این اخبار را از فیلترهای بیشماری عبور می دهد.

تایم فرانکس یکی از خبرنگاران بی بی سی با کار بر روی سیاست های صهیونیستی دریافت که مدارک سری این رژیم همواره سری باقی می ماند و هرگز در اتخاذ تصمیمات سیاسی به کار گرفته نمی شود.

این اسناد محرمانه به طور کلی مربوط به شیوه های برگزیده جنایات صهیونیستی در فلسطین است و هدف از برجسته نکردن آنها در خبرها این است که با منتشر کردن خبرهایی از نوع جنایاتی تکراری افکار عمومی را به مشکلات فلسطینیان عادت دهند چرا که اگر هر روز جنایت تازه ای از رژیم صهیونیستی افشا شود.

تغییری در ریتم یکنواخت این مساله به وجود می آید و همین تغییر موجب تحریک مردم علیه این رژیم می شود پس رسانه ها ترجیح می دهند با آرام نگه داشتن افکار مخاطبان خود همواره خبرهایی از یک جنس را به خورد مردم دهند.

انبار مواد غذایی در لیست مرزهای فلسطین و غزه تفکری است که رژیم صهیونیستی برای فساد این مواد در پیش گرفته است اما رسانه ها به جای توجه به آن ترجیح می دهند اخباری دیگری را منتشر کنند.

برخی خبرگزاری ها حتی اخبار مربوط به فلسطین را به سرعت از روی سایت های خود برمی دارند پیش از آنکه همه مخاطبان موفق به خواندن آنها شوند.

گیشا در آخرین اخبار خود تحریم غذایی غزه را به خاطر مسائل امنیتی و فشار وارد کردن بر حماس توصیف کرده است تصمیمی که رسانه ها از انتشار آن امتناع می کنند.

به گزارش شبکه خبری اینفو-فلسطین، بخش عظمی از فلسطین به خصوص پناهندگان حق دریافت کمک های بین المللی سازمان های بین المللی را دارند، اما امتناع رسانه ها از انتشار این نیاز دست فلسطینیان را از مجاع بین المللی کوتاه کرده است.

فلسطین و نوار غزه در حصر رژیم صهیونیستی اکنون در گرسنگی به سر می برد و زنان و مردان بی پول در بازارهای خالی از مواد غذایی سرگردان لقمه ای نان برای کودکانشان هستند.

پایان پیام/
 

کد خبر 3968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha