برگزاری کارگاه آموزشی مهارتی وبلاگ نویسی در اردبیل

کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری کار گاه آموزشی مهارتی وبلاگ نویسی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، علی دژبانی، کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل صبح امروز (29اردیبهشت) به خبرنگار شبستان در اردبیل گفت: کارگاه آموزشی مهارتی وبلاگ نویسی برای 400 نفر از روحانیان، مبلغان، مبلغات، بانوان فرهیخته، مداحان، مسئولان هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی، فعالان و اقشار تاثیرگذار فرهنگی و دینی و کارکنان اداره کل برگزار می شود.

 

وی افزود: این دوره آموزشی به صورت کارگاه عملی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

 

دژبانی گفت: دوره آموزشی وبلاگ نویسی با هدف آشنایی شرکت کنندگان با نحوه طراحی و راه اندازی وبلاگ دینی و فرهنگی و کیفیت درج محتوا به منظور انعکاس اخبار، درج مقالات و پژوهش های دینی و فرهنگی در فضای مجازی به منظور ارتباط، تبادل اندیشه و ارتقای اطلاعات فرهنگی و دینی برای گروه های هدف طراحی و اجرا می شود.

 

کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: کلاس طراحی شده برای این دوره آموزشی ظرفیت 20 نفر را دارد که طبق برنامه ریزی به عمل آمده گروه های هدف در این دوره شرکت می کنند.

 

وی گفت: دوره آموزشی وبلاگ نویسی هشت ساعت است که با همکاری کارشناس انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی سرفصل های آموزشی آن تدوین و جزوه آموزشی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.


پایان پیام/


 

کد خبر 39685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha