هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با دست خالی کارهای بزرگی در کشور انجام داده اند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از حضور 2 نمایش در جشنواره منطقه‌ ای تئاتر فجر خبر داد و افزود: این هنرمندان با دست خالی تاکنون کارهای بزرگی در سطح کشور انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه شنبه (4 شهریور) و در مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی گفت: این جشنواره با حضور تعداد هشت گروه از شهرستان‌ های کهگیلویه، گچساران و یاسوج از دوم تا چهارم شهریور و در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

کمالوندی با بیان این که این تعداد از میان 27 گروه شرکت کننده برگزیده شدند، افزود: در روز نخست سه نمایش، در روز دوم چهار نمایش و در روز سوم هم یک کار اجرا شد.

 وی با بیان این که از میان این هشت نمایش دو گروه به جشنواره منطقه ‌ای پس از برگزیده شدن در این مرحله اعزام می‌ شوند، بیان داشت: این جشنواره در نهایت بی‌ پولی برگزار شد.

این مسئول فرهنگی وهنری با اشاره به این که هیچ گونه کمک مالی از هیچ نهاد یا سازمانی صورت نگرفت، خاظرنشان کرد: اعتبار مالی این جشنواره تنها 120 میلیون ریال بود که بین هشت گروه تقسیم شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هنرمندان این استان با دست خالی تاکنون کارهای بزرگی در سطح کشور انجام داده اند، اظهار امیدواری کرد این بار نیز هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی موفق به کسب رتبه های بالاتر و موفق به هنرنمایی در سطوح ملی شوند.

پایان پیام/

کد خبر 396932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha