برگزاری ویژه برنامه آئین شعر ملکوت هشتم در روز میلاد بانوی کرامت

خبرگزاری شبستان: مدیر ارتباطات و تشریفات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله از برگزاری آیین شعر ملکوت هشتم در حرم کریمه اهل بیت(س) در روز میلاد کریمه اهل بیت خبرداد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ حجت‌الاسلام محسن عزیزی، مدیر ارتباطات و تشریفات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله با اعلام این خبر گفت: با توجه با هماهنگی های انجام گرفته با آستان مقدس رضوی، ویژه برنامه "آئین شعر ملکوت هشتم" با همکاری مرکز آفرینش های هنری آستان های  قدس رضوی و حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم افزود: این برنامه با حضور شعرای برجسته کشوری در روز پنجشنبه، ششم شهریورماه 93، ساعت 17:30 در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام می پذیرد و این مراسم با مداحی حاج عباس حیدرزاده آغاز می شود و در ادامه آن شاعران برجسته شعرهای آیینی، به شعرخوانی می پردازند.

حجت‌الاسلام عزیزی برگزاری این مراسم با همکاری مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی را در راستای تقویت تعاملات فرهنگی دو آستان مقدس معرفی کرد و گفت: بر اساس تعاملات انجام شده، در آینده شاهد اجرای برنامه های مختلف فرهنگی مشترک بین آستان های مقدس مشهد و قم خواهیم بود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: محمد علی مجاهدی، محمد جواد غفورزاده، حجت الاسلام جواد محمدزمانی، غلام رضا شکوهی، محمد سالاری، محمد نیک، مصطفی صابرخراسانی، حاج ولی الله کلامی و مرتضی امیری اسفندقه از جمله شاعرانی هستند که در این مراسم به شعرخوانی می پردازند.

کد خبر 397034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha