مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضور جمعی از مردم و مسئولان در مسجد انقلاب شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی امروز (8 شهریور) در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: هماهنگی و انسجام بین سه قوا، یکی از نعمت های عطا شده در یک سال گذشته است که همه اینها خدمتگزاری به مردم را تسریع می کند.

 

وی با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر حفظ انسجام و وحدت در بین آحاد جامعه، اظهارداشت: هر زمانی که ناهماهنگی وجود داشته باشد، مردم آسیب می بینند لذا باید در جهت رفع این آسیب ها تلاش کرد.  

 

 پرویزی در خصوص اعتبارات متذکر شد: امسال از محل اعتبارات عمرانی استانی مبلغ 421 میلیارد تومان دریافتی و جذب داشته ایم که با تلاش مدیران همه اعتبارات استان در شب آخر سال جذب شد و فقط 110 میلیون تومان آن برگشت خورد.

 

 وی اولین اقدام در حوزه پروژه های عمرانی را در پروژه های عمرانی در دست دولت و فعال سازی بخش خصوصی دانست و گفت: در همین راستا با اصلاح لایحه بودجه در آبان ماه فرصتی فراهم شد تا در انتهای سال منابع مالی مناسبی نسبت به سنوات گذشته در اختیار دستگاه ها قرار گیرد.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تلاش دولت برای خروج از رکود، کاهش تورم، تثبیت قیمت ارز و ... را از جمله برنامه های دولت اعلام کرد.

 

حجت الاسلام نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این همایش، هفته دولت را فرصتی برای آشنایی با بخشی از عملکرد نظام و نقد و اصلاح برنامه های دولت دانست و گفت: تکریم شهیدان باهنر و رجایی و تأسی از رفتار و منش آن بزرگمردان، از دیگر دستاوردهای هفته دولت است.

 

وی هفته دولت را یادآور معادله بین حرف و عمل دانست و اظهارداشت: این هفته یادآور سروش عدالت طلبی و درخشش بیرق به اهتزاز درآمده خدمت به مردم است.

 

این مراسم با مداحی مداح اهل بیت (علیهم السلام) همراه بود.

 

پایان پیام/   

 

 

کد خبر 397694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha