نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

خبرگزاری شبستان: نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور امروز(11 شهریور) با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به اینکه مسابقات قرآن و عترت ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی استان زنجان برگزار شد، ادامه داد: برپایی این جشنواره عطر معنویت را در استان زنجان طنین انداز کرد.

علیرضا بیگلری با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، ادامه داد: برگزاری جشنواره قرآن و عترت در استان شور و شعور حسینی افتخاری برای ارادتمندان امام حسین(ع) بود.

در ادامه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به حضور 59 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در این دوره از مسابقات یادآور شد: 309 دانشجو، 83 استاد و 213 تن از کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در این دوره از مسابقات حاضر شدند.

به گفته علی محسنی، برگزاری یادمان شهدای گمنام، برپایی کارگاه های تلاوت با حضور 250 نفر، برپایی کارگاه های مدیریت برنامه های قرآنی با حضور 100 نفر، برپایی محفل انس با قرآن کریم و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان زنجان از دیگر برنامه های فرهنگی این جشنواره بود.

وی به حضور 20 داور در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: در مجموع 813 نفر در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ پنج جزء، 10 جزء ، 20 جزء و کل قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پایان پیام/

کد خبر 398869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha