هزاران هنرمند در سایه سار جشنواره امام رضا(ع) پرورش یافته اند

خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره امام رضا(ع) نهال طیبه‌ای است که در دوازدهمین دوره خود تبدیل به درخت تناوری شده و در سایه‌سار آن، هزاران حبیب هنرمند سربرآورده‌اند که هر کدام مایه تفاخر این مرز و بوم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، متن پیام علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همایش ملی علمی- پژوهشی "فضایل رضوی" که در مراسم اختتامیه این همایش در تالار "امام رضا(ع)" دانشگاه سیستان و بلوچستان قرائت شد؛ به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جشنواره امام رضا(ع) نهال طیبه‌ای است که در دوازدهمین دوره خود تبدیل به درخت تناوری شده که در سایه‌سار آن، هزاران حبیب هنرمند سربرآورده‌اند که هر کدام مایه تفاخر این مرز و بوم هستند و این همه از عنایت ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) و کوشش خالصانه و بی شائبه دست اندرکاران و برگزارکنندگان جشنواره می باشد که توفیق خدمت در راستای احیای امر امام را یافته اند و از این بابت خشنود و راضی اند.

 

امسال دوازدهمین دوره سال آغاز جشنواره امام رضا(ع) را در حالی جشن می گیریم که فتنه های مذهبی و قومی با هدایت و حمایت دشمنان قسم خورده اسلام بالا گرفته و موجب نگرانی مسلمانان در سراسر جهان شده است. خدا را سپاس می گوییم که کشور ما در پناه علم رضوی با یکپارچگی و اتحاد از گزند این فتنه ها مصون مانده و مردم فهیم و فرهنگ پرو.ر ما با درایت و دقت جز به تعالی میهن و فرهنگ و آیین خویش می اندیشند.

 

آغاز دوازدهمین دوره جشنواره اما رضا(ع) را به فال نیک می گیریم و به نام 12 ستاره آسمان امامت و ولایت، برنامه های این جشنواره را در دهه کرامت از زادروز کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) آغاز می کنیم و ان شاءالله تا سالروز میلاد باسعادت ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) ادامه پیدا خواهد کرد و با عنایت خداوند متعال به توفیق و تعالی این دوره نیز مطمئنیم.

 

تلاش ارزشمند و فروتنانه همه دس اندرکاران را ارج می‌نهیم و به تمامی آنها که در گوشه و کنار کشور و خارج از کشور با شور و اشتیاق در حال فراهم آوردن مقدمات برگزاری دوزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) هستند؛ صمیمانه درود می‌فرستم.

 

پایان پیام/

کد خبر 399091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha