اجرای برنامه های دهه کرامت  همراه با شور و نشاط برای بانوان بوشهری

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری بوشهر گفت: برنامه های دهه کرامت امسال با شور و نشاط مضاعف در دهه کرامت برای بانوان بوشهری برگزار می شود.

فاطمه دهقانی، مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری بوشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر گفت: برنامه‌های مختلفی با موضوعات دینی و مذهبی و فرهنگی و هنری برای بانوان بوشهری در دهه کرامت پیش بینی شده است.

 

وی برگزاری همایش زن، هنر، صنعت و توسعه ملی در روز دختر با حضور دکتر فرهمند مدیر کل بانوان وزارت کشور را از مهم ترین برنامه های این دهه دانست و افزود: در این همایش از زنان و دختران فرهیخته بوشهری تجلیل شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های مختلف و متنوعی طی دهه کرامت در مساجد استان بوشهر که دارای کانون فرهنگی هنری هستند، با همکاری امور بانوان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و امور بانوان استانداری اجرایی می شود.

 

دهقانی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی به منظور تحکیم و تعالی بنیان خانواده برگزار می شود تا بتوانیم شاهد کاهش آسیب‌ها در حوزه اجتماع و خانواده باشیم.

 

وی همچنین با اشاره به ویژه برنامه های این دهه افزود: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان بوشهر صورت گرفته است و تلاش داریم تا این برنامه‌ها با شور و نشاط مضاعف برگزار شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 399324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha