آغاز چله خوانی زیارت امین الله در یزد

خبرگزاری شبستان: سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از آغاز طرح در حرم غدیر و چله خوانی زیارت امین الله (ع) در یزد خبر داد.

محمد رضا دشتی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ضمن تبریک ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد گفت: برای ششمین سال پیاپی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم طرح در حریم غدیر در استان یزد برگزار می شود.

 

وی گفت: این طرح نخستین برنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به مناسبت این عید بزرگ می باشد که هر ساله 40 روز مانده به عید غدیر در یزد آغاز می شود.

 

دشتی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این طرح از 13 شهریور ماه به مدت 40 روز زیارت امین الله را قرائت و در پایان روز چهلم که مصادف با عید غدیرخم است کلمه یا علی را به سامانه پیامکی 30006159 ارسال می کنند.

 

وی افزود: پس از پایان طرح و به قید قرعه جوایزی از جمله مشهد مقدس به شرکت کنندگان در این طرح از طرف ستاد مبشران غدیر استان اهدا می شود.

 

سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در راستای اطلاع رسانی جهت حضور مردم در چله خوانی زیارت امین الله 20 هزار بروشور در حریم غدیر چاپ و در مساجد، پایگاه ها، کانون های فرهنگی هنری و... توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: شهروندان عزیز همچنین می توانند نرم افزار صوتی اندروید، جاوا، صوت، و بروشور را از سایت mobasherghadir.ir دانلود کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 399509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha