اعزام 90 نفر از مدیران و روحانیون کانون های مساجد فارس به دوره آموزشی "اندیشه های آسمانی"

خبرگزاری شبستان:سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس از اعزام 90 نفر از مدیران و روحانیون کانون های مساجد استان جهت حضور در هفتمین همایش آموزشی کشوری "اندیشه های آسمانی" به مشهد مقدس خبر داد.

حجت الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: هفتمین همایش آموزشی "اندیشه های آسمانی" از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور با حضور مدیران و روحانیون کانون های مساجد در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود که در این راستا طبق سهمیه اعلام شده 90 نفر از نخبگان و فعالان کانون های مساجد فارس به این همایش اعزام شدند.

وی با اشاره به اهداف این همایش گفت: هدف از برگزاری دوره ارایه الگو در زمینه عقل معاش یا سبک زندگی انقلابی است و جامعه مخاطب این دوره با کلیات و چارچوب مفهومی عقل معاش انقلابی و کلید واژه های این ادبیات آشنا خواهند شد.

سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان فارس همچنین خاطرنشان کرد: مدیران و روحانیون کانون های مساجد فارس در کنار افراد اعزامی از استان های سیستان و بلوچستان، اصفهان، مازندران، همدان، گیلان، کرمانشاه، قزوین، خراسان جنوبی و سمنان به کسب آموزش های لازم خواهند پرداخت.

پایان پیام/

کد خبر 399819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha