همایش قرآنی یاوران ولایت در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری همایش قرآنی با حضور 10 هزار نفری در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امروز(17شهریور) در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت برگزاری همایش بزرگ قرآنی یاوران ولایت برگزار شد، ابراز داشت: همایش حاملان قرآنی با حضور 10 هزار نفر با عنوان همایش یاوران ولایت، عصر روز شنبه 22 شهریورماه در تبریز برگزار می شود.\

 

وی افزود: این همایش با هدف تجلیل از پیشکسوتان و چهره های برتر قرآنی در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار می شود.

 

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: این همایش بزرگ قرآنی، با حضور قاریان و حافظان برجسته بین المللی و قرآن  آموزان موسسه ها و خانه های قرآن شهری و روستایی استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عظیمی تاکید کرد: انس با قرآن،فرصت ارزشمندی است تا مشتاقان و شیفتگان قرآن، ضمن خودسازی و بهره گیری از فیض لایتناهی قرآن کریم و آشنایی بیشتر با کرانه های پیدا و ناپیدای معارف قرآن مجید، خویشتن را برای حضور سازنده و ارزنده در تمامی عرصه ها، آماده و مهیا کنند.

 

وی با اشاره به زمان دقیق برگزاری این همایش عنوان کرد: این همایش با سخنرانی رئیس دارالقرآن الکریم کشور از ساعت 16 تا 19 عصر روز شنبه 22 شهریورماه در سالن شهید پورشریفی تبریز واقع در خیابان حافظ برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 400333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha