مسابقه قرآنی تسنیم ویژه کارکنان دستگاه های فرهنگی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه قرآنی تسنیم ویژه کارکنان دستگاه های فرهنگی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، محسن احمدی، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان آذربایجان شرقی، امروز(17 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به گسترش فعالیت های قرآنی در کشور اظهار داشت: با توجه به برون سپاری برخی فعالیت های قرآنی، این فعالیت ها و موسسات قرآنی تحت پوشش قرار گرفتند و سازماندهی شدند.

 

وی افزود: اتحادیه موسسات قرآنی در استان آذربایجان شرقی برای اولین بار در کشور از سال 83 تشکیل و 2 سال بعد از آن به ثبت رسید.

 

احمدی تاکید کرد: موسسات قرآنی و خانه های قرآنی بی ادعاترین افراد هستند که کلاس های قرآنی را با هزینه های شخصی برگزار می کنند.

 

احمدی همچنین از برگزاری برخی مسابقات قرآنی در استان خبر داد و تصریح کرد: مسابقه تلاوت به صورت عمومی در رشته های حفظ و قرائت برگزار می شود.

 

وی افزود: مسابقه قرآنی تسنیم نیز ویژه کارکنان دستگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان آذربایجان شرقی گفت: هفتمین دوره مسابقات نورالهدی نیز در 2 رشته سه جزء و یک جزء برگزار می شود که علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه به صورت اینترنتی در سایت تلاوت ثبت نام کنند.

 

احمدی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح قرآنی 1448 اظهار داشت: طرح 1448 در استان آذربایجان شرقی در 147 کلاس و با حضور بیش از 2 هزار نفر با هدف کاربردی کردن آیات قرآنی در زندگی برگزار شد.

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 400350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha