روحانیون اهل‌سنت هرمزگان به زیارت حرم امام‌رضا(ع) می‌روند

خبرگزاری شبستان: قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان از اعزام روحانیون اهل‌سنت استان به مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مریدی در گفتگویی خبری از اعزام روحانیون اهل‌سنت استان به مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا(ع) خبر داد.

وی افزود: روحانیون اهل‌سنت هرمزگان در قالب اردوی تفریحی-زیارتی جمعه 21 شهریورماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و در این سفر به زیارت بارگاه ملکوتی امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) خواهند رفت.

حجت الاسلام و المسلمین مریدی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام در بی‌توجه نشان دادن مذاهب اسلامی نسبت به اهل‌بیت پیامبر(ص) اظهار کرد: پیروان مذهب اهل‌سنت، مودت و محبت نسبت به اهل‌بیت(ع) را جزئی از اعتقادات خود می‌دانند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان با اشاره به قرآن‌کریم به عنوان یکی از مشترکات بین مذاهب اسلامی، خاطرنشان کرد: کتاب مقدس مسلمانان ارادت و محبت نسبت به اهل‌بیت(ع) را مزد رسالت پیامبراکرم(ص) معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه زیارت حرم امام رضا(ع) توسط عالما و فضلا اهل‌سنت پیشینیه دیرینه دارد، گفت: از دیرباز عالمان و اندیشمندان بزرگ اهل‌سنت از مناطق بسیار دور رنج سفر را برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تحمل می‌کردند و خود را به مشهد الرضا می‌رساندند.

مریدی، محبت نسبت به اهل‌بیت(ع) را یکی از اشتراکات بزرگ بین مذاهب اسلامی دانست و افزود: اهل‌بیت(ع) عامل وحدت در بین مذاهب اسلامی هستند.

پایان پیام/

 

کد خبر 400759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha