فاز نخست اطلس فرهنگی استان البرز، چشم انتظار همکاری سایر نهادهای فرهنگی

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، رونمایی از فاز نخست اطلس فرهنگی استان را منوط به همکاری دستگاه ها و اداره های استان دانست و بر ارسال به موقع اطلاعات فرهنگی استان تاکید کرد.

سیده زهرا حسینی، رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص روند اجرای فاز نخست اطلس فرهنگی استان اظهار کرد: فاز نخست فرهنگی استان با رویکرد طراحی و تدوین برنامه ریزی بلند مدت فرهنگی در استان از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام به اداره های استان در قالب یک فراخوان مطرح شد.

 

به گفته حسینی، با وجود ممارست و پیگیری این اداره کل و گذشت چندماه برخی اداره های استان در خصوص ارائه طرح های فرهنگی کاستی کرده اند، که این عدم ارسال اطلاعات فرهنگی در اجرای به موقع طرح خلل ایجاد خواهد کرد.

 

این مسئول افزود: از میان دستگاه های فرهنگی استان، دانشگاه ها، نهادکتابخانه عمومی استان، کانون های مساجد، اطلاعات خود را به منظور تدوین اطلس فرهنگی استان ارسال داشته اند.

 

وی با امعان نظر بر این مهم که اطلس فرهنگی استان نوعی سند فرهنگی محسوب می شود، اظهار کرد: درج اطلاعات فرهنگی استان با همکاری دستگاه هایی که به نوعی با انجام برنامه های فرهنگی ارتباط دارند امری ضروی است.

 

رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خاطرنشان کرد: تدوین سند راهبردی فرهنگی استان در اجرای موثرتر برنامه های پربازده فرهنگی موثر خواهد بود و امیدواریم دستگاه ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 401724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha