برگزاری 40 برنامه در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری 40 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار محسن کریمی، جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی «26 شهریور» در نشست خبری اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: درهفته دفاع مقدس 100 برنامه با همکاری دستگاه و نهادهای مختلف برگزار می شود که علاوه بر آن سپاه روح الله به طور مستقل و با همکاری نواحی 12 گانه در استان مرکزی طی هفته دفاع مقدس 40 برنامه را تدارک دیده است.

 

وی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و بازسازی عملیات بیت مقدس به مدت یک هفته از 31 شهریور تا 7 مهر را از مهمترین برنامه های سپاه روح الله استان مرکزی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه صبح ها پذیرای دانش آموزان بوده و عصرها از ساعت15 تا اذان مغرب برای بازدید عموم شهروندان دایر است.

 

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در محل نمایشگه دفاع مقدس جنب پادگان تیپ 71 روح الله استان مرکزی جاده مرزیجران-هزاوه برپا می شود.

سردار کریمی اضافه کرد: رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می شود و این برنامه نیز با حضور سپاه، ارتش، بسیج و ناجا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت صبح روز 31 شهریور ماه روبه روی مصلای اراک واقع در خیابان دانشگاه برگزار می شود.

برگزاری یادواره شهدای اصناف همزمان با هفته دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری یادواره 400 شهید اصناف استان مرکزی، بیان کرد: غبار روبی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا با همکاری شهرداری و ورزش و جوانان، یادواره شهدای کارگری در کارخانه آذر آب با حضور سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوایی سپاه و ویژه برنامه زن در دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس استان مرکزی است.

وی به اعزام کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: 900 نفر در قالب کاروان های راهیان نور از 15 شهریور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

راه اندازی بیمارستان صحرایی در هفته دفاع مقدس

این مقام مسئول در ادامه به حضور اکیپ های چند نفره پزشکی و ویزیت در محل اشاره کرد و گفت: راه اندازی بیمارستان صحرایی با حضور 200 پزشک متخصص و فوق تخصص از دیگر برنامه های این هفته سپاه روح الله استان مرکزی است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: صبحگاه مشترک، نور افشانی به مناسبت حصر آبادان، صبحگاه مشترک دانش آموزی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، شب شعر دفاع مقدس در مرکز استان توسط بسیج هنرمندان، سرکشی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس توسط سپاه روح الله استان مرکزی است.

پایان پیام/

کد خبر 402804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha