احداث بیش از 191 پروژه در بسیج سازندگی گلستان

خبرگزاری شبستان: مهندس ناظر پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی گلستان با بیان اینکه در حوزه محرومیت زدایی بیش از 191 پروژه احداث شده است، گفت: این پروژه ها شامل خانه بهداشت، تکمیل و یا ساخت مسجد، غسالخانه و راه روستایی نیز بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمد نیل برگی، مهندس ناظر پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی گلستان، امروز (26 شهریور) در بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی و اردو های جهادی گفت: با توجه به  تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی در بسیج سازندگی صورت گرفته است.

 

 وی با اشاره به فعالیت های انجام شده، افزود: بسیج سازندگی در بخش های همچون زنبورداری، پرورش قارچ، دام وطیور فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون در حال اجرا است.

 

نیل برگی در خصوص نحوه ارائه تهسیلات به متقاضیان، اظهارداشت: برای اجرای این پروژه ها تهسیلات به صورت وام در اختیار عموم قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اردوهای جهادی، تصریح کرد: اردو های جهادی هرساله در فصل تابستان انجام می شود که در این طرح پروژه های مانند تعمرات مدارس ومسجد صورت می گیرد.

 

مهندس ناظر پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی گلستان خاطر نشان کرد: در اردوهای جهادی بسیجیان برای انجام فعالیت های جهادی به صورت یک روزه و یا چند روزه به مناطق مختلف اعزام می شوند.

 

وی با بیان اینکه در حوزه محرومیت زدایی در چند سال اخیر بیش از 191 پروژه احداث و تحویل مردم داده شده است، گفت: این پروژه ها شامل خانه بهداشت، تکمیل و یا ساخت مسجد، غسالخانه و راه روستایی نیز بوده است.

 

نیل برگی با اشاره به اینکه در هر کجایی که محرومیت وجود داشته باشد ما ورود پیدا خواهیم کرد، یادآور شد: در بحث محرومیت زدایی سال گذشته 31 پروژه در سطح استان افتتاح و در سال جاری 23 پروژه در حال اجرایی است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 402884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha