برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش از برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمان با مسئولیت ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، امیر علی نقی امیری، شامگاه (26 شهریور)  در دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور رزم حسینی استاندار کرمان برگزار شد، گفت: روز دوشنبه 31 شهریورماه ساعت 8 صبح مراسم رژه نیروهای مسلح با مسئولیت ارتش در محل بلوار 22 بهمن شهر کرمان برگزار می شود.

 

وی افزود: مراسم ویژه ارتش در هفته دفاع مقدس تجلیل از سربازان است و به این منظور سربازان دفاع مقدس که امروز در رده های مدیریت کشور حضور داشته و پیشرفت کرده اند، معرفی و تجلیل می شوند.

 

امیری تصریح کرد: تبیین نقش استان کرمان در دفاع مقدس برنامه دیگر ارتش است که در باغ موزه دفاع مقدس روز سوم مهرماه برگزار و نقش نیروهای مسلح ارتش کرمان ارائه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه روز جمعه چهارم مهرماه سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه کرمان فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش است، گفت: در این ایام مراسم گرامیداشت شهدای ارتش و سرلشکر فلاحی نیز در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

جانشین قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش با بیان اینکه در تاریخ دفاع مقدس زیبایی وجود دارد، افزود: بعد از ایران، عراق به کشور دیگری حمله کرد و ظرف سه روز آن کشور را گرفت که پایداری جمهوری اسلامی را می رساند و نباید این قدرت در گذر زمان فراموش شود.

 

در این جلسه "سعید کاظمی پور" معاون سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برگزاری یادواره شهدا در روستاها به ویژه روستاهای دارای 70 شهید، برگزاری مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس و ویژه برنامه پیاده روی خانوادگی 4 مهرماه به طور همزمان با سراسر کشور در سطح استان و ... از جمله برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس در کرمان است.

 

وی افزود: برنامه نقش استان کرمان در دفاع مقدس در هفت شب با هفت موضوع در باغ موزه دفاع مقدس توسط صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 402921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha