بازبینی آثار مرحله استانی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج کردستان

خبرگزاری شبستان: مرحله استانی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در کردستان صبح امروز (27 شهریور) با بازبینی 9 اثر برتر در بخش صحنه ای و خیابانی برگزار شد.

علی عباس داوودنیا، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان، در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج، گفت: از زمان آغاز فراخوان این جشنواره در استان 15 اثر به دبیرخانه ارسال شده که 9 اثر آن به بخش بازبینی و داوری راه پیدا کرد.

 

وی، با اشاره به بخش های یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج، افزود: بخش های جشنواره عبارتند از نمایش های صحنه ای، خیابانی، نمایش کودک، نوجوان و عروسکی و مسابقه نمایش نامه نویسی است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان، با بیان اینکه آثار برتر مرحله استانی به جشنواره سراسری تئاتر بسیج راه می یابد، تصریح کرد: از 15 اثر رسیده سه اثر آن در بخش های کودک، نوجوان و عروسکی است که به طوز مستقیم به دبیرخانه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج ارسال می شود.

 

داوودنیا، تصریح کرد: از اولویت های موضوعی در این جشنواره شیوه های زندگی ایرانی اسلامی، زندگی و سیره ائمه اطهار (ع)، فرهنگ و مدیریت جهادی، بسیج، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شناخت و معرفی چهره های متفاوت دشمن در مقابله با ملت ایران و مقابله با جنگ نرم، شبکه های ماهواره ای و رسانه های استکباری است.

 

وی، یادآور شد: جشنواره سراسری در دی ماه سال جاری با حضور منتخبین نهایی بخش ها برگزار خواهد شد و به منتخبین جشنواره لوح و جوایز نقدی اهدا می شود.

 

این مقام مسئول، افزود: سازمان بسیج هنرمندان در جهت نیل به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج را با رویکرد شعار سال و با هدف شناسایی و تشویق و حمایت هنرمندان بسیجی در عرصه هنرهای مختلف برگزار می کند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان، خاطر نشان کرد: سازمان بسیج هنر مندان استان باید آثار دریافتی را  تا تاریخ پنج مهر سال جاری به دبیرخانه مرکزی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج ارسال کند به آثاری که پس از این تاریخ به دبیرخانه ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 402932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha