ويژه نامه جرعه اي از آسمان  به همت کتابخانه كانون بقيه الله در بهشهر منتشر شد

خبرگزاري شبستان: ويژه نامه جرعه اي از آسمان به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط كانون بقيه الله مسجد قائم (عجل الله تعالي و فرجه الشريف) بهشهر و با بهره گيري از ظرفيت فعالان و منابع كتابخانه اين كانون منتشر شد.

حسين صابري، مدير مسئول كانون فرهنگي و هنري بقيه الله مسجد قائم (عجل الله تعالي و فرجه الشريف) بهشهر، امروز (27 شهريور) به خبرنگار خبرگزاري شبستان در ساري گفت:  و يژه نامه جرعه اي از آسمان به مناسبت هفته دفاع مقدس  توسط این کانون با هدف آشنا شدن مدير مسئولان و اعضاي كانون هاي مساجد با اهداف هشت سال دفاع مقدس منتشر شد.

 

وي با اشاره به اينكه در اين ويژه نامه جستاري در زندگي شهيد حبيب الله افتخاريان، هشت سال دفاع مقدس در يك نگاه و هشت سال گام عملي براي رفاقت با شهدا را مي خوانيم، افزود: سردار شهيد افتخاريان در سال 1334 هجري شمسي در خانواده اي مذهبي در بهشهر چشم به جهان گشود و با توجه به تحصيل در دانشگاه پزشكي رشته دندان پزشكي آلمان، با هجرت امام خميني(رحمت الله عليه) به نوفل لوشاتو فرانسه، درس را رها كرد و در سال 1357 با بازگشت امام خميني(رحمت الله عليه)  به ايران بازگشت.

 

صابري با بيان اينكه  فعاليت ها و علائق آموزشي شهيد افتخاريان در راستاي اصلاح شرايط اجتماعي را مي توان به عنوان يك اصل در فرآيند تعليم و تربيت اسلامي استنباط كرد، اظهار كرد: اين ويژه نامه با بهره گيري از ظرفيت فعالان كتابخانه كانون بقيه الله مسجد قائم (عجل الله تعالي و فرجه الشريف) بهشهر و منابع اين كتابخانه تهيه و منتشر شد.

 

وي بيان كرد: همايش نقش خانواده در جنگ ديروز و جنگ امروز، رژه دوچرخه سواري تا مزار شهدا، ديدار با رزمندگان دفاع مقدس، مسابقه نقاشي با موضوع جنگ ديروز تا جنگ  امروز و عطرافشاني گلزار شهدا شهرستان بهشهر از برنامه هاي ديگر كانون فرهنگي و هنري بقيه الله به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

 

صابري با تاكيد بر توجه بيشتر اعضاي كانون هاي مساجد براي كسب معلومات و دانش هاي مفيد در سطح جامعه و انتقال آنها به آحاد جامعه به ويژه نسل سوم و چهارم انقلاب با توجه به هجمه هاي دشمنان، افزود:  خاطره گويي از شهدا و خواندن وصيت نامه آنها يكي از راه هاي انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جديد است.

 

وي ابراز كرد: كانون فرهنگي و هنري بقيه الله بهشهر به مناسبت دهه كرامت نيز ويژه نامه اي با عنوان بشقاب هاي سمي منتشر كرد كه مورد استقبال قرار گرفت.

 

پايان پيام/  

 

کد خبر 402938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha