ادارات نباید در برپایی برنامه های هفته دفاع مقدس کوتاهی کنند

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان تاکستان گفت: با توجه به اهمیت دفاع مقدس، حتی یکی از ادارات نیز نباید در برپایی هر چه باشکوه تر مراسم هفته دفاع مقدس کوتاهی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، ایرج حیدری صبح امروز (27 شهریور) در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: جمهوری اسلامی بر پایه حضور مردم است و رکن اصلی نظام نیز مردم هستند؛ با فرا رو بودن هفته دفاع مقدس مسئولان باید در کنار مردم و پهلوانان اصلی دفاع مقدس در جبهه های جنگ با حضور حداکثری در راستای ارزش های انقلاب گام بردارند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که حتی یکی از ادارات نباید در برپایی هر چه باشکوه تر مراسم  هفته دفاع مقدس کوتاهی کند چرا که پرداختن به موضوع دفاع مقدس ارزش گذاشتن به ارزش های امام (ره)، شهدا و ولایت مطلقه فقیه است.

فرماندار شهرستان تاکستان در ادامه با اشاره به سرشماری و آمار مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان افزود: وجودی مدیریت پایدار یک جامعه، سرشماری و درست آمار دادن افراد آن جامعه است و انتظار ما از مردم جهت دادن آمار صحیح و خاص است.

وی اعلام کرد: رویکرد ما رویکرد خدمت رسانی است، آن هم خدمت رسانی صادقانه همراه با مردم داری، خضوع، فروتنی، نظم و اخلاص و تلاش شبانه روزی که از شاخصه های یک مدیر در این نظام است.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه تاکستان اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه است زیرا ارزش های آن در معرض عموم قرار می گیرد و ما با برپایی همایش های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی باید تلاش کنیم ارزش های دلاوران دوران دفاع مقدس ارج نهاده شود چرا که این بزرگواران برای ارج نهادن به ارزش های انقلاب کوتاهی نکردند و امروز ما مرهون رشادت ها و دلاوری های این بزرگواران هستیم.

مسلم لطفی زاده اعلام کرد: ارزش های دفاع مقدس یعنی توسل، توکل، وحدت، همدلی و همکلامی شایسته و همین خصایص از مرادان دوران جنگ، یادگاران دفاع مقدس ساخت که امیدواریم بتوانیم به طوره ویژه در این هفته مبارک از شخصیت این بزرگواران با برپایی مراسم های مختلف تجلیل به عمل آوریم.

وی تأکید کرد: در این هفته برنامه های مختلفی اجرا می شود و با این برنامه ها به استقبال هفته دفاع مقدس خواهیم رفت.

در ادامه نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه و یاد شهیدان باید حفظ شود چرا که همه موظف هستیم که به لطف خداوند یکتا بکوشیم تا به نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از خون شهدای دفاع مقدس است خدشه ای وارد نشود.

رجب رحمانی یادآور شد: با توجه به گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی و با توجه به اینکه مدت ها است جنگ به پایان رسیده اما دفاع تمام نشده و باید مدافع آرمان های امام راحل و شهدا باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 402967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha