حماسه دفاع مقدس جایگاه ابرقدرت های شرق و غرب را نابود کرد

خبرگزاری شبستان: رئیس هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حماسه دفاع مقدس جایگاه ابرقدرت های شرق و غرب را نابود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید عباس قرشی، رئیس هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهارداشت: حماسه دفاع مقدس که با رشادت های رزمندگان ایران اسلامی و به رهبری امام خمینی(ره) رقم خورد دستاوردهای زیادی برای انقلاب اسلامی داشت.

وی افزود: حماسه دفاع مقدس جایگاه ابرقدرت های شرق و غرب را نابود کرد و ابهت ایران اسلامی و جایگاه این نظام مقدس و توطئه های دشمنان را به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام قرشی به برنامه های هفته دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نمایش توان و قدرت نظامی ارتش در نخستین روز هفته دفاع مقدس به تصویر کشیده می شود که امسال رژه نیروهای ارتش در اصفهان، شهرضا و شاهین شهر پیش بینی شده است.

وی توزیع بسته های فرهنگی، غبارروبی گلزار شهدا، پیاده روی، برپایی نمایشگاه و تجلیل از فعالان نظامی را از دیگر برنامه های ارتش در اصفهان اعلام کرد و افزود: این برنامه ها با حضور مسئولان، خانواده شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی استان اصفهان انجام می شود.

پایان پیام/

کد خبر 403453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha