انتقال مفاهیم ارزشی و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان ضرورت دارد

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون نورالمهدی (عج)مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان مهدیشهر گفت:انتقال مفاهیم ارزشی و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان با توجه به هجمه فرهنگی دشمن امری مهم و ضروری است.

 مهدی ذوالفقاریان در گفتگو با خبرنگار شبستان از سمنان، گفت:مردم ما در دفاع مقدس و بعدها و تا امروز پشتیبانی و اطاعت از رهبری خود را به جهانیان نشان دادند، به گونه‌ای که اکنون و صدها سال دیگر پشت دشمن را خواهند لرزاند و جرات مقابله با ما را نخواهند داشت.

وی، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری رزمندگان ، شهدا، جانبازان و آزادگان است گفت: وظیفه خطیر مسوولان آگاهی و مصونیت نسل جوان در برابر تهدیدات دشمن است.

ذوالفقاریان با اشاره به دسیسه های روز افزون دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی اظهار داشت: ائتلاف به وجود آمده علیه داعش با هدف جلوگیری از ایجاد کشوری اسلامی نظیر ایران شکل گرفته چرا که ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در جهان به خطر انداخته است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس ضمن تقویت خودباوری، تجارب خوبی در ابعاد سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی برای ایران اسلامی به همراه داشت.

ذوالفقاریان با اشاره به برنامه های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط کانون نورالمهدی (عج)مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: مسابقه پیامکی،ایستگاه نقاشی ویژه کودکان،نمایشگاه یاد یاران،شب خاطره با حضور رزمنده دوران دفاع مقدس، مسابقه دوچرخه سواری و طناب کشی وگلباران مزار شهداء را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در این کانون برشمرد.

پایان پیام/

کد خبر 403530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha