میهمانی لاله ها در سهند

خبرگزاری شبستان: نهمین یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و پنج شهید گمنام شهر سهند باعنوان میهمانی لاله ها برگزار می شود.

جواد نیک کار، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ولایت شهر سهند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس ابراز داشت: نهمین یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و پنج شهید گمنام شهر سهند به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 

وی افزود: این یادواره روز پنجشنبه سه مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مزار مطهر پنج شهید گمنام شهر سهند برگزار خواهد شد.

 

نیک کار با اشاره به سخنرانان این یادواره اظهار داشت: حجت الاسلام منیب راد امام جمعه شهر سهند و رحیم سارمی مسئول گروه تفحص شهدای لشکر 31 عاشورا در این یادواره سخنرانی می کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ولایت شهر سهند در ادامه با اشاره به اینکه تجلیل و تبجیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

 

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(علیه السلام) درس فداکاری، از خودگذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه ای جاوید آفریدند.

 

نیک کار در پایان ابراز امیدواری کرد: در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، پاسدار واقعی ارزش ها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات مقام معظم رهبری الگویی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار آییم.

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 403533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha