بخشی از اعتقادات  ناشی از فداکاری های دوران دفاع مقدس است

وزیر فرهنگ در آیین بزرگداشت خبرنگاران و عکاسان ایرنا در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اگر امروز به ارزش های اسلامی و اخلاقی معتقدیم، بخشی از آن ناشی از فداکاری های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی در آیین یادواره خبرنگاران و عکاسان ایرنا در دفاع مقدس که با عنوان "حماسه‌نگاران" در تالار ایوان شمس برگزار شد گفت: باید بدانیم این کشور چه دشواری‌هایی را از سر گذرانده و چه خون‌دل‌ها خورده شده تا ما اینجا در کمال امنیت بنشینیم و آن خاطرات را مرور کنیم.

 

  وزیر ارشاد عنوان کرد: صدا و سیما و خبرنگاران در انتقال پیام جبهه‌ها و رساندن صدای مظلومیت مردم ایران به دنیا، نقش مهمی داشتند. 

وی افزود: من در سال 59 و هنگام آغاز جنگ، مدیر صدا و سیمای خوزستان و از سال 63 نیز استاندار این خطه بودم و از نزدیک شاهد جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دفاع از کشور بودم و تلاش‌های خبرنگاران در انتقال این جان‌بازی‌ها را به چشم خویش دیده‌ام.

عضو کابینه دولت یازدهم ادامه داد: امیدورایم این تجمع‌ها و گردهم‌آیی‌ها موجب شود همانطور که در گذشته به فکر کشور بودیم، امروز هم دست در دست هم دهیم و علیرغم اختلاف سلیقه‌ها فقط و فقط به فکر ایران و ملت باشیم و با کمک هم به توسعه سیاسی، توسعه فرهنگی و توسعه اقتصادی کشورمان بیندیشیم.

 جنتی در پایان از خدادی، مدیر عامل ایرنا به خاطر برگزاری این یادواره، سپاسگزاری و ابراز امیدواری کرد که این کار در سال‌های آینده کامل‌تر و جامع‌تر انجام شود و همه کسانی که در کار رسانه‌ای دفاع مقدس نقش داشتند مورد تمجید قرار گیرند. 

مراسم حماسه نگاران، یادواره خبرنگاران و عکاسان ایرنا در دفاع مقدس با حضور کمال خرازی رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی و مدیر عامل ایرنا در دوران دفاع مقدس، محمد رضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهوری، محمد هادی ایاذی قائم مقام وزیر بهداشت، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، کیوان خسروی معاون رسانه ای شورای عالی امنیت ملی، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، علی محمد نایینی قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران، محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، مجید رجبی معمار مدیرشبکه بازار و سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس برگزار شد.

کد خبر 403565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha