برگزاری 42 برنامه شاخص و افتتاح 20 پروژه مهندسی سپاه گرگان

خبرگزاری شبستان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در همین روز 20 پروژه مهندسی سپاه گرگان به صورت متمرکز افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سید علی مهاجر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان، امروز (30 شهریور) در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: امسال  به مناسبت هفته دفاع مقدس 42 برنامه شاخص در سطح شهرستان گرگان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس با  ارسال پیامک تبریک هفته دفاع به رزمندگان و بسیجیان شهرستان ها آغاز خواهد شد، افزود: دوشنبه (31 شهریور) که روز رزمندگان، نیروهای مسلح، صلابت و اقتدار نام گرفته است برنامه هایی همچون شرکت 5 گروهان بسیجی و یک گروهان موتوری گردان امام علی(ع) در رژه حماسی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با موضوعات دفاع هنچنان باقی است برگزار می شود.

 

مهاجر اظهارداشت: سه شنبه (1 مهر) با عنوان سربازان، جوانان، علم و فناوری برنامه های همچون به صدا در آوردن زنگ ایثار و مقاومت، تجلیل از مقام سربازان در دفاع مقدس، میقات صالحین با محوریت تجلیل از جایگاه رفیع شهیدان برگزار می شود.

 

وی دفاع همه جانبه، بصیرت، مدیریت جهادی را عنوان روز چهارشنبه (2 مهر) دانست و تصریح کرد: یادواره شهدا و شبی با یادگاران دفاع مقدس، نشست روشنگری با موضوعیت نقش جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس، نهضت روشنگری مبارزه با جنگ نرم و دیدار با خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان یادآورشد: به مناسبت هفته دفاع مقدس در همین روز 20 پروژه مهندسی سپاه گرگان به صورت متمرکز افتتاح می شود.

 

وی گفت: پنجشنبه (3 مهر) با عنوان شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه مقاومت و ایثار نام گرفته است که برنامه هایی همچون غبار روبی مزار مطهر شهدا، نخستین همایش تجلیل از زنان ایثارگر و رزمنده استان، گرامیداشت اسوه های مقاومت و ایثار و تجلیل از زنان شاهد نیز در این روز برگزار می شود.

 

مهاجر افزود: جمعه (4 شهریور) روز ولایت، فرهنگ اسلامی، خانواده، معنویت و سلامت نامگذاری شده است که در این روز اجرای پیاده روی همگانی با موضوعیت تجلیل از جایگاه رفیع شهدای گمنام، شبی با خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همایش یاد یاران آسمانی برگزار می شود.

 

وی نکوداشت فرماندهان، جهادگران، پیشکسوتان را از عناوین شنبه (5 مهر) دانست و اظهارداشت: در این روز دیدار با خوبان، سرکشی و دیدار از خانواده شهدای دانش آموز و تجلیل از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس صورت می گیرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان خاطرنشان کرد: یکشنبه (6 مهر) با عنوان عزت و پایداری، وحدت ملی استکبار ستیزی نام گرفته است که برنامه های همچون بسیج و جنگ اقتصادی با الگوپذیری از دفاع مقدس، برگزاری مسابقه والیبال و همایش مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت اجرا می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ما در حال حاضر در جنگ نرم به سر می بریم، گفت: در جنگ نرم  تفکر انسان ها مورد هدف قرار می گیرد که دشمن به دنبال عوض کردن تفکر انسان ها است و وقتی کار فکری است می طلبد تا پدافندی که صورت می گیرد از جنس خودش باشد.

 

مهاجر شبکه های ماهواره ای را یکی از ابزارهای مورد استفاده دشمن دانست و افزود: با توجه به اینکه برخی از افراد نسبت به ضرر و زیان شبکه های ماهوراه ای آگاه نیستند طرحی با نام دجال واره راه اندازی شد تا نسبت به آگاه سازی مردم مثمر ثمر قرار گیرد.

 

وی با اشاره به تشویق سیاسی، اظهارداشت: ما آمادگی داریم تا افرادی که به صورت داوطلبانه دستگاه ماهوراه خود را تحویل دهند یک دستگاه دیجیتال به آنان هدیه داده شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان تصریح کرد: با توجه به استقبال خوبی که از طرح دجال واره صورت گرفته است قرار است این طرح ادامه پیدا کند.

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 403638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha