ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: باید با فراهم کردن بسترهای لازم و برنامه های متنوع فرهنگی، ارزش های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت الله محمد نقی لطفی، امام جمعه ایلام، صبح امروز(30 شهریور) در نشست با فرماندهان و بازنشستگان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: فرماندهان، رزمندگان و بسیجیان نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته اند.

 

 وی، افزود: وقایع و ارزش های دوران 8 سال دفاع مقدس و مقاومت و ایستادگی مردم ایران اسلامی باید از طریق فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، برای نسل جوان بازخوانی و واکاوی شود.

 

امام جمعه ایلام، با اشاره به اینکه امنیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است، تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان است و باید با الگو برداری از این دوران راه توسعه و پیشرفت در کشور پیموده شود.

 

آیت الله لطفی، با اشاره به حضور حضور گسترده مردم در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم استان ایلام با بسیج مردمی توانستند دشمن و حامیان آنرا در دفاع مقدس شکست دهند.

 

وی، یادآور شد: ملت ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس، ثابت کردند که همواره و در همه صحنه ها، با مقاومت و ایستادگی تا پای جان از نظام و انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

 

امام جمعه ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: دفاع افتخار آفرین امت فداکار و سلحشور ایران در حفظ و حراست از نظام نوپای جمهوری اسلامی و پاسداری از مرزهای عزت و شرافت این مرز و بوم، یکی از حساس ترین و بارزترین رویدادهای تاریخ ملت ایران است.

 

پایان پیام/

کد خبر 403759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha