حماسه 9 دی ترفندهای30 ساله دشمن را خنثی کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، با اشاره به فتنه سال گذشته گفت: حماسه 9 دی تمامی توطئه ها و ترفندهای 30 ساله دشمن را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، احمد حاجی زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، عصر روز گذشته(17آذر) در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 و 19 دی که در استانداری برگزار شد، طی سخنانی گفت: حیات پر برکت انقلاب اسلامی سرشار از حوادث و رویدادهایی است که به عنوان نقطه عطفی، همواره بر تارک تاریخ درخشان آن می درخشند که از جمله آنها می توان به این دو مناسبت اشاره کرد.

 

وی با گرامی داشت حماسه ماندگار و عظیم ن9 دی تصریح کرد: حماسه نهم دی 88نشان داد که ملت هوشیار ایران اسلامی با همان شور و شعور روزهای آغازین انقلاب در صحنه حضور دارند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، با مهم ارزیابی کردن حضور مردم در صحنه افزود: راهپیمایی بی نظیر نهم دی ماه و حضور باشکوه مردم نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های اصیل انقلاب پیوندی جدی و ناگسستنی است.

 

وی با بیان این که فتنه سال گذشته دستاوردهای بزرگی برای نظام و انقلاب به همراه داشت، اضافه کرد: جریان فتنه نقاب از چهره افراد و جریاناتی که به نام دفاع از آرمان های امام و انقلاب تیشه به ریشه نظام می زدند برداشته و ماهیت واقعی آنان را برای همیشه نمایان ساخت.

 

حاجی زاده، با اشاره به اینکه فتنه دشمن همیشگی است، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام هیچگاه ما را فراموش نکرده و هر روز با توطئه و ترفند جدیدی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.

 

معاون استاندار قم، تاکید بر لزوم درس آموزی از حوادث و اتفاقات ابراز داشت: فتنه 88 تلنگری بود برای این که باید همیشه با بصیرت و هوشیاری مراقب توطئه ها و برنامه ریزی های دشمن بود.

 

بنا به گزارش روابط عمومی استانداری قم، حاجی زاده، با بیان اینکه نباید حماسه 9 دی از اذهان مردم پاک شود، یاد آور شد: در چنین روزی مردم مومن، انقلابی و آگاه ایران اسلامی با حضور پرشور در صحنه، تمامی ترفندها و توطئه های 30 ساله دشمن را خنثی و نقش بر آب ساختند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت حماسه 19 دی سال 56 مردم قم اظهار داشت: امسال ویژه برنامه های متنوع و خوبی برای نکوداشت یوم الله 19 دی و حماسه نهم دی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با مشارکت فعال آحاد ادارات، نهادها و سازمان های استان اجرا شوند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 4039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha