رقابت 1068 داوطلب آزمون سراسری قرآن و عترت در کردستان

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از شرکت یک هزار و 68 داوزلب در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد در مهر 93 خبر داد.

کامل گلباغی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، صبح امروز(31 شهریور) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج، گفت: آزمون سراسری قرآن و عترت، چهارم مهر جاری همزمان با سراسر کشور با رقابت یک هزار و 68 داوطلب در این استان نیز برگزار می شود.

 

وی، یادآور شد: شرکت کنندگان در این آزمون در رشته های ترجمه، مفاهیم، حفظ و تدبر در قرآن کریم، حفظ جز اول، سه جز، پنج جز،10 جز، 15 جز، 20 جز و کل قرآن و جز 30، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه با هم به رقابت می پردازند.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه این آزمون در 5 شهرستان استان برگزار می شود، تصریح کرد: در این آزمون سراسری، 823 نفر از سقز، 167 نفر از سنندج، 27 نفر از بیجار، 50 نفر از دهگلان و یک نفر از قروه شرکت کرده اند.


گلباغی، در پایان خاطرنشان کرد: برای این آزمون جوایز و امتیارت ویژه ای از جمله کمک هزینه حج عمره برای نفرات اول هر رشته، اعطای کمک هزینه سفر عتبات عالیات و کمک هزینه اعزام به مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.


پایان پیام/  

 

کد خبر 404012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیهان IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    با سلام ما شرکت کردیم ولی وقتی رفتیم سر جلسه آزمون برگ پاسخنامه واسه ما نیامده بود