دستاوردهای دفاع‌مقدس مرهون رهنمودهای ولایت‌فقیه است

خبرگزاری شبستان: قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان با بیان اینکه رمز موفقیت رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس تکیه بر ارزش‌های اسلامی بود، تصریح کرد: دستاوردهای دفاع‌مقدس مرهون رهنمودهای ولایت‌فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مریدی، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان در گفتگویی خبری با بیان اینکه رمز موفقیت رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس تکیه بر ارزش‌های اسلامی بود، تصریح کرد: دستاوردهای دفاع‌مقدس مرهون رهنمودهای ولایت‌فقیه است.

 

وی افزود: فاع مقدس صحنه اتحاد سربازان اسلام در برابر استکبار جهانی بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین مریدی با بیان اینکه رمز موفقیت رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس تکیه بر ارزش‌های اسلامی بود تصریح کرد: دفاع مقدس مجموعه‌ای بی‌نظیر از ایثار، فداکاری، ایمان، توکل و توسل به وعده‌های الهی بود.

 

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان با اشاره به نقش ولایت‌فقیه در موفقیت‌های دفاع‌مقدس افزود: صدام و رژیم بعث عراق قصد داشتند ظرف چند روز ایران را از پای در بیاورند زیرا انقلاب ایران نوپا بود و عراق نیز از حمایت‌های بین‌المللی بیش از 30 کشور جهان برخوردار بود اما با وجود 8 سال ظلم و جنایت علیه مردم ایران نتوانستند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را اشغال کنند و اینها همه به برکت وجود ولی‌فقیه و رهبری عالم و فرزانه بود.

 

وی با بیان اینکه یاد شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید همیشه زنده نگه داشته شود گفت: امنیت، آسایش، استقلال و آزادی خود را مدیون خون شهدا هستیم و خوب است همزمان با آغاز سال تحصیلی فرهنگ دفاع‌مقدس و شهادت با شیوه‌های مختلف آموزشی به کودکان و نوجوانان انتقال داده شود.

 

مریدی با بیان اینکه دفاع‌مقدس یکی از بزرگترین و عجیب‌ترین اتفاقات قرن بود خاطرنشان کرد: اکثر تحلیلگران جنگی و سیاسی جهان معتقد به شکست ایران در جنگ تحمیلی بودند اما دیدم که قدرت وحدت حول محور ولی‌فقیه،اطمینان به وعده‌های الهی و توکل بر خداوند متعال چگونه جهانیان را مات و مبهوت کرد و دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را به خاک ذلت نشاند.

 

وی با اشاره به آغاز تهاجم فرهنگی پس از شکست دشمنان در جنگ فیزیکی تاکید کرد: همه ما در حفظ و تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی مسئول هستیم  و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز جنگ، جنگ رسانه و فرهنگ است.

 

پایان پیام/

کد خبر 404537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha