دفاع مقدس اوج افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان لنده گفت: دفاع مقدس اوج افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه براي هميشه تاريخ جاودانه و ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد مرادي، فرماندار شهرستان لنده امروز (2 مهر) در جمع بهورزان مركز بهداشتي درماني این شهرستان ضمن تبريك هفته دفاع مقدس، گفت: سلحشوري و استقامت ملت ايران را بايد در 8 سال دفاع مقدس جست كه با تبعيت از ولايت فقيه و حضور در جبهه از ارزش ها و آرمان هاي نظام جانانه دفاع كردند.

وي افزود: ايمان به خداي واحد و ولايت مداري رزمندگان در 8سال دفاع مقدس باعث ايستادگي در مقابل تمام زياده خواهي هاي دشمنان و بدخواهان نظام شد.

 مرادی تصريح كرد: در هيچ جاي جهان نمي توان همانند جوانان ايران اسلامي كه با وحدت و همدلي و برادري و برابري در مقابل دشمن ايستادگي كنند و با جسم خود در مقابل گلوله هاي تانك دشمن قد علم كنند و عاشقانه در راه وطن شهيد شوند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده اظهار داشت: دفاع مقدس اوج افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه براي هميشه تاريخ جاودانه و ماندگار خواهد شد.

مرادي در ادامه با اشاره به حماسه آفريني رزمندگان استان در عملیات پدخندق، گفت: پد خندق جلوه اي از حماسه آفريني رزمندگان استان كهگيلويه و بويراحمد به عشق رهبري و نظام در مقابل سنگين ترين ادوات نظامي در طول دفاع مقدس بود.

وی اذعان كرد: بدون شك عمليات پد خندق را بايد به عنوان حماسه بي بديل 8 سال دفاع مقدس ناميد.

فرماندار لنده گفت: دفاع مقدس را بايد گنجينه اي ارزشمند و سرشار از ايمان، اخلاص، فرهنگ، مكتب عاشواريي و ولايت مداري ناميد و از آن به عنوان يك كتاب مقدس در مدارس و دانشگاه ها تدريس كرد.

پایان پیام/

کد خبر 404649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha