محفل انس با قران در کانون فرهنگی هنری روستای مشوکی برگزار شد

خبرگزاری شبستان: محفل انس با قرآن با حضور مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری خراسان جنوبی و جمعی از قاریان و حافظان قران کریم در کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب (علیه السلام) روستای مشوکی شهرستان سربیشه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام رمضان زاهدی، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری خراسان جنوبی شب گذشته (6 مهر) در این مراسم بر تعامل هرچه بیشتر مسئولان، ائمه جمعه و جماعات با کانونهای مساجد تاکید کرد و گفت: این تعامل موجب رونق هرچه بیشتر برنامه ها و خروجی بهتر طرح و برنامه های کانونهای فرهنگی هنری می شود.

 

حسین خسروی، مدیر کانون علی بن ابی طالب(علیه السلام) روستای مشوکی نیز با اشاره به اینکه این روستا در نزدیکی مرز افغانستان واقع شده است، خواستار نگاه ویژه مسئولان فرهنگی به روستاهای منطقه بخش درح شد.

 

وی از همکاری فرمانده حوزه شهید شعیبی با کانون فرهنگی هنری این روستا قدردانی کرد و افزود: این کانون در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و مذهبی می کند.

 

حجت الاسلام مرتضی صانعی امام جمعه بخش درح نیز از برگزاری برنامه های قرآنی در روستای مشوکی قدردانی کرد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم دو تن از قاریان برجسته بخش درح به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخته و در پایان از 5 نفر از فعالان حوزه قرآن و عترت کانون فرهنگی هنری روستای مشوکی از سوی دبیرخانه کانونهای مساجد استان تقدیر شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 405878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha