برپایی جشن میلاد حضرت زهرا(س) در کانون های مساجد استان مرکزی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برپایی جشن میلاد حضرت زهرا(س) در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و ثلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) به خبرنگار شبستان گفت: برپایی مراسم جشن و سرور به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام و یادآوری فضایل آن بزرگوار در این مجالس در دستیابی به مسیر صحیح زندگی امری ضروری به نظر می رسد.


وی با بیان اینکه مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) به همت کانون های مساجد سراسر استان مرکزی برگزار می شود، افزود: نامگذاری میلاد پر برکت آن بزرگوار به نام گرامیداشت مقام مادر و روز زن بهانه خوبی است تا زنان جامعه اسلامی با پیروی از سیره زندگانی آن حضرت خدا را هر چه بیشتر به جایگاه اصلی زن در نظام آفرینش نزدیک کرده و از بروز آسیب های گوناگون اجتماعی و نگاه ابزاری امروز دنیا به ریحانه هستی جلوگیری خواهد کرد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، اهدای جوایز به بانوانی که به نام های فاطمه و زهرا هستند، برپایی نمایشگاه های مختلف عکس و کتاب با موضوع حضرت زهرا، برپایی مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقه خوشنویسی با موضوع حضرت زهرا(س)، برپایی ایستگاه های صلواتی، سخنرانی و مولودی خوانی را از جمله برنامه های این دبیرخانه در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد.


حجت الاسلام ذوالفقاری، ترویج فرهنگ فاطمی و حرکت در مسیر ولایت را ضروری دانست و گفت: برگزاری این برنامه ها راهی برای شناساندن دین مبین اسلام حرکت نسل جوان جامعه اسلامی در مسیر ولایت و اهداف نظام مقدس اسلامی است.


پایان پیام/

کد خبر 40676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha